Serviceøkonomi: økonomi for service- og oplevelsesindustrien er en grundlæggende lærebog, der på en let tilgængelig måde introducerer de centrale økonomiske begreber i service- og oplevelsessektoren. Bogen tilbyder en fyldig gennemgang af, hvordan virksomhederne i denne branche håndterer regnskabsanalyse og økonomistyring. Med fokus på praktiske anvendelser belyser værket emner som Yield Management og forskellige økonomistyringssystemer, der er afgørende for branchens drift. Gennem illustrative cases, særligt med udgangspunkt i hotel- og restaurantområdet, omsætter bogen teori til praksis og viser konkrete problemstillinger og løsninger. Udgivet i 2008 i sin første udgave af Erik Krogager Consult Aps, Ole Bredgaard og Michael Pedersen, er Serviceøkonomi et uundværligt redskab for studerende og fagfolk, der ønsker et solidt fundament inden for serviceøkonomiens dynamikker.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.