Studiebog: Service Operations Management: Improving Service Delivery

Service Operations Management: Improving Service Delivery

Af Johnston
ISBN13:
9780273740483
Udgave:
4. udgave, 2012
Vejledende salgspris 584,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Johnston
Forlag:
Pearson Education
Udgave:
4
Udgivelsesår:
2012
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
488
ISBN13:
9780273740483
ISBN10:
0273740482

Beskrivelse

Service Operations Management: Improving Service Delivery is an internationally recognized guide that bridges the gap between theory and practice in the world of service operations. Aimed at both students and experienced managers, this book lays a solid foundation for understanding the challenges of managing and enhancing service delivery. Drawing on fundamental operations management principles, the text carefully explores the decisions managers face in allocating resources and ensuring top-notch service delivery. The clear explanations and balanced approach make this work an essential resource for those looking to elevate their understanding of effective service operations.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Service Operations Management: Improving Service Delivery - 4. udgave, 2012