"Sensemaking" er en introduktion til den amerikanske organisationsteoretiker Karl Weicks banebrydende teori om, hvordan vi skaber mening i organisationer. Tine Murphy belyser på elegant vis, hvordan meningsdannelse og organisatorisk interaktion hænger sammen, og hun præsenterer et sæt analytiske redskaber, der hjælper læseren med at forstå og adskille de processer, gennem hvilke vi fortolker og handler i organisatoriske sammenhænge. Med fokus på empiriske metoder og teoretisk klarhed giver bogen et solidt grundlag for at analysere og vurdere dynamikkerne i forandringer, ledelse, strategiudvikling og kommunikation. "Sensemaking" henvender sig særligt til studerende og andre interesserede, som ønsker at få en dybere indsigt i, hvordan organisatorisk praksis og identitet skabes gennem meningsfuld interaktion.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.