Salg og service opfattes ofte som to adskilte områder i mange virksomheder, men denne bog viser, hvordan de kan forenes for at skabe større kundeværdi. Forfatterne præsenterer en række praktiske anvisninger, øvelser og værktøjer, der illustrerer, hvordan en servicesamtale kan udvikles til at omfatte et effektivt salgsinitiativ. Bogen henvender sig til medarbejdere, ledere og andre, der befinder sig i krydsfeltet mellem service og salg. Ved at kombinere teori, praksisnære eksempler og opgaver giver den en konkret og let tilgængelig vejledning i, hvordan servicemedarbejdere kan udnytte den naturlige kundekontakt til at skabe mersalg.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.