Studiebog: Salg i serviceorganisationer

Salg i serviceorganisationer

Af Peter Erkmann, Jesper Mark Mathiassen, Per Rasmussen
ISBN13:
9788790833411
Udgave:
1. udgave, 2009
Vejledende salgspris 254,95 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Peter Erkmann, Jesper Mark Mathiassen, Per Rasmussen
Forlag:
Hans Reitzels Forlag
Udgave:
1
Udgivelsesår:
2009
Format:
Hæftet
Sprog:
Sideantal:
84
ISBN13:
9788790833411
ISBN10:
8790833414

Beskrivelse

Salg og service opfattes ofte som to adskilte områder i mange virksomheder, men denne bog viser, hvordan de kan forenes for at skabe større kundeværdi. Forfatterne præsenterer en række praktiske anvisninger, øvelser og værktøjer, der illustrerer, hvordan en servicesamtale kan udvikles til at omfatte et effektivt salgsinitiativ. Bogen henvender sig til medarbejdere, ledere og andre, der befinder sig i krydsfeltet mellem service og salg. Ved at kombinere teori, praksisnære eksempler og opgaver giver den en konkret og let tilgængelig vejledning i, hvordan servicemedarbejdere kan udnytte den naturlige kundekontakt til at skabe mersalg.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Salg i serviceorganisationer - 1. udgave, 2009