Studiebog: Retail Marketing

Retail Marketing

Af P. McGoldrick
ISBN13:
9780077092504
Udgave:
2. udgave, 2002
Vejledende salgspris 784,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
P. McGoldrick
Forlag:
McGraw-Hill Education
Udgave:
2
Udgivelsesår:
2002
Format:
Indbundet
Sprog:
English
Sideantal:
672
ISBN13:
9780077092504
ISBN10:
0077092503

Beskrivelse

Retail Marketing, second edition by P. McGoldrick, offers a comprehensive and insightful exploration of the core functions and challenges within retail marketing management. Fully revised and updated, this edition reflects the latest developments in both retail theory and practice, ensuring that the content remains relevant in today’s dynamic marketplace. With new chapters addressing international retailing and e-tail marketing, the text enhances its analytical approach while providing a clear structure for understanding complex concepts. Pedagogical features such as chapter summaries and review questions help reinforce key ideas and facilitate deeper learning, making this edition an invaluable resource for both students and professionals in the field.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Retail Marketing - 2. udgave, 2002