Studiesalg.dk
Studiebog: Retail Marketing

Retail Marketing

Af P. McGoldrick
ISBN13:
9780077092504
Udgave:
2. udgave, 2002
Midlertidigt udsolgt
Få besked når der bliver sat nye annoncer til salg.

Produktdetaljer

Forfatter:
P. McGoldrick
Forlag:
McGraw-Hill Education
Udgave:
2
Udgivelsesår:
2002
Format:
Indbundet
Sprog:
English
Sideantal:
672
ISBN13:
9780077092504
ISBN10:
0077092503

Beskrivelse

Retail Marketing - 2. udgave (2002) byder på en grundig og analytisk tilgang til detailhandelsmarketingens funktioner og udfordringer. Bogen er fuldstændig revideret og omstruktureret for at afspejle de nyeste teorier og praksis inden for branchen. Den kombinerer en videnskabelig metode med vægt på kreativitet og flair, så læseren opfordres til selv at udvikle handlingsorienterede rammeværk frem for at følge universelle løsninger. Denne udgave introducerer nye kapitler om international detailhandel og e-handel, samtidig med at den forbedrer pædagogikken gennem kapitelresuméer og reflektionsspørgsmål. Dækningen af marketingprincipper for detailsektoren er styrket, mens den klare og koncise stil fra første udgave bevares. Med 672 sider er Retail Marketing en uundværlig ressource for alle seriøse studerende af detailhandel.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.9 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Retail Marketing - 2. udgave, 2002