How do audiences engage with cultural phenomena like reality television, and what role does media play in both educational settings and everyday life? Researching Audiences offers an incisive look at how people interact with and interpret media outputs, prompting readers to explore the subtle influence media may have on individual experiences and wider societal trends. Organized around four complementary empirical approaches - media ethnography, reception research, survey research, and experimental research - this comprehensive guide presents best-practice examples, essential theoretical frameworks, and an overview of the scholarly evolution of each methodology. With its clear, hands-on instructions and robust methodological toolbox, the book equips students and researchers alike with the tools necessary to undertake rigorous fieldwork in the study of media audiences.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.