Researching Audiences presents a clear and practical exploration of empirical fieldwork in media audience analysis. Through detailed discussion of four complementary methodological approaches, the book offers readers a coherent framework for understanding how academic, policy, and commercial research in this field is conducted. Combining academic rigor with practical insights, the authors provide an accessible guide that emphasizes the diversity of methods available for audience research. This concise, 256-page paperback serves as an essential resource for anyone seeking to deepen their understanding of media audiences and the techniques used to analyze them.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.