Reputation Management: The Key to Successful Public Relations and Corporate Communication er en praktisk håndbog for studerende, kommunikationsfolk, direktører og andre erhvervsledere. Den bygger på en enkel, men afgørende idé: at en virksomheds omdømme kan måles, overvåges og styres. Bogen er struktureret omkring centrale kommunikationsområder - medie‐ og pressehåndtering, intern medarbejderkommunikation, myndighedsrelationer og investorrelationer - og giver metoder til at løse typiske omdømmeudfordringer som lækkede interne dokumenter, unfair pressedækning og skadelige rygter. Hvert kapitel er underbygget af forfatternes og bidragyderes virkelighedsnære erfaring fra det professionelle felt og illustreret med konkrete cases. I denne tredje udgave er det globale perspektiv gennemgående udvidet, både mht. nye vignetter, opdaterede eksempler og en bredere vifte af internationale case‐studier.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.