"Relationsstrategi" af Lars Sandstrøm, udgivet af Samfundslitteratur i 2012, præsenterer et moderne perspektiv på, hvordan virksomheder kan opbygge og vedligeholde værdifulde relationer og netværk. Bogen introducerer det involverende relationsparadigme og stiller en række strategiske modeller og værktøjer til rådighed, så virksomhederne kan håndtere de nye krav, som den digitale tidsalder stiller. Med fokus på innovation, co-creation og brugerinvolvering illustrerer "Relationsstrategi" sammenhængen mellem traditionel markedsføring og nutidens behov for relationelle tilgange. Gennem en række konkrete strategier og praktiske eksempler får ledere og medarbejdere inspiration til at forstå, udvikle og lede relationer, der skaber gensidig værdi i et stadigt foranderligt erhvervsklima.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.