Studiebog: Relationship Marketing

Relationship Marketing

Af Tracy Harwood, Tony Garry, Anne J. Broderick
ISBN13:
9780077114220
Udgave:
2008
Vejledende salgspris 757,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Tracy Harwood, Tony Garry, Anne J. Broderick
Forlag:
McGraw-Hill Education
Udgivelsesår:
2008
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
264
ISBN13:
9780077114220
ISBN10:
0077114221

Beskrivelse

Relationship Marketing offers a detailed exploration of the theories and models that form the backbone of modern relationship marketing. Drawing on extensive research and contemporary thought, this book introduces a variety of perspectives on the topic, clearly demonstrating its relevance across diverse fields such as the public sector, arts, professional services, virtual communities, and traditional marketing arenas. Designed with the needs of students and practitioners in mind, the text incorporates a wide array of learning support tools, including mini-cases, discussion questions, and interactive activities that encourage deeper engagement with the content. Through numerous case studies, readers are invited to connect theoretical knowledge with real-world scenarios, fostering a robust understanding of relationship marketing in practice.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Relationship Marketing - 2008