Qualitative Methods in Business Research is a pragmatic, applied textbook that unveils the potential and impact of qualitative research within business and management. Using a range of global case studies, this book offers a comprehensive overview of the underlying philosophies, methodologies, and practical methods essential for exploring this dynamic field. The second edition introduces fresh perspectives by integrating new insights on digital tools and social media for data collection. Additionally, it features three new chapters that delve into qualitative content analysis, visual research, and effective strategies for publishing research findings. From crafting research questions to evaluating and disseminating data, this guide demystifies each stage of the qualitative research process, making it an indispensable resource for both students and seasoned practitioners.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.