Principles of Marketing Scandinavian Edition provides both undergraduate students and professionals with a solid foundation in marketing concepts and practices. In this second Scandinavian edition, renowned authors Kotler, Armstrong, and Parment present a time-tested framework that introduces essential marketing theories in a clear and practical manner. Designed within a Scandinavian context yet with global insights, the book examines how leading companies in the region adapt to evolving market challenges both domestically and internationally. With contemporary cases and examples, it illustrates effective marketing strategies that are relevant in today’s dynamic business environment.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.