Persuasion: Social Influence and Compliance Gaining præsenterer en omfattende indføring i persuasionsteorier, der belyser, hvordan mennesker påvirker hinanden. Robert H. Gass og John S. Seiter udfolder både klassiske og moderne modeller. Dette giver læseren et solidt teoretisk fundament i social indflydelse og compliance gaining. Bogen opfordrer til refleksion og anvendelse af teori i konkrete situationer ved at fremhæve, hvordan man kan udlede generelle konklusioner om overtalelse. Studerende og praktikere får redskaber til at analysere og planlægge overbevisende kommunikationsstrategier i det virkelige liv. Gennem praksisnære eksempler sættes fokus på samspillet mellem afsender og modtager. I denne 5. udgave fra 2013 inddrages nutidige eksempler, herunder sociale mediers rolle i at forme holdninger samt græsrodsbevægelser som Tea Party og Occupy Wall Street. Derudover undersøges traditionelle metoder som reklame, marketing og politiske kampagner for at skabe et helhedsorienteret billede af overtalelsens kunst. Dermed kombinerer bogen teori og aktuelle cases for at belyse, hvordan overtalelse fungerer i forskellige arenaer.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.