"Moderne markedsføring" dykker ned i, hvordan den hastige digitalisering ændrer landskabet for både virksomheder og forbrugere. Bogen undersøger, hvordan nye teknologier, online forretningsmodeller og datadrevne beslutninger omformer den klassiske markedsføringspraksis. Den giver et solidt overblik over, hvordan sociale medier, automatisering og realtidsdata påvirker forbrugernes adfærd og virksomhedernes strategiske muligheder. I denne tredje udgave kombineres de tidløse markedsføringsteorier med moderne trends og metoder. Ved hjælp af nøje udvalgte cases og eksempler illustreres, hvordan virkemidler som paid, owned og earned media samt nye formater som branded content, influencers og native advertising kan integreres i en målrettet markedsføringsstrategi. Bogen gennemgår logisk alle faser i markedsføringsprocessen – fra situations- og målanalyse til internationalisering, produktudvikling, prisfastsættelse, distribution og kommunikation – og målretter sig dermed mod studerende på relevante bachelor- og professionsuddannelser.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.