Med udgangspunkt i de digitale mediers hastige udvikling undersøger Klaus Bruhn Jensen, hvordan vi kan genopdage kommunikationens væsen og formål - både i mødet med ’nye’ medier og de traditionelle massemedier. Han genopfrisker to grundlæggende spørgsmål i medievidenskaben: Hvad gør medier ved os, og hvad gør vi med medierne? I Media Convergence præsenteres en tredeling af kommunikationstyper: den kropslige, umiddelbare kontakt, de teknologisk reproducible massemedier og de digitale netværk, der muliggør én-til-én, én-til-mange og mange-til-mange interaktioner. Denne sammenlignende tilgang bringer klarhed over mediers indbyrdes forhold og deres individuelle styrker. Bogen indeholder illustrative casestudier - fra mobiltelefoners hverdagspåvirkning over Muhammed-tegningernes mediedebat til klimaforandringer som global kommunikationsudfordring - suppleret af diagrammer, figurer og tabeller samt systematiske krydsreferencer med nøglebegreber defineret i margenen. Media Convergence er en nøgletekst for studerende og forskere, der ønsker en helhedsforståelse af moderne kommunikation.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.