Marketing Strategy and Competitive Positioning, 5th edition, offers a comprehensive exploration of the process behind developing and implementing an effective marketing strategy. With a keen focus on competitive positioning, the book examines how firms can achieve and sustain superior performance in an ever-evolving marketplace. The text delves into the two central issues of marketing strategy formulation: identifying target markets and creating a differential advantage. It also considers the emergence of new potential target markets, particularly in periods of economic recession and heightened environmental and social awareness, highlighting the importance of integrating these concerns into strategic decision-making.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.