Studiebog: Marketing Strategy and Competitive Positioning

Marketing Strategy and Competitive Positioning

Af Graham Hooley, Brigitte Nicoulaud, Nigel F. Piercy
ISBN13:
9780273740933
Udgave:
5. udgave, 2011 Bemærk: Findes i nyere udgave
Vejledende salgspris 715,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Graham Hooley, Brigitte Nicoulaud, Nigel F. Piercy
Forlag:
Pearson Education, Limited
Udgave:
5
Udgivelsesår:
2011
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
592
ISBN13:
9780273740933
ISBN10:
0273740938

Beskrivelse

Marketing Strategy and Competitive Positioning, 5th edition, offers a comprehensive exploration of the process behind developing and implementing an effective marketing strategy. With a keen focus on competitive positioning, the book examines how firms can achieve and sustain superior performance in an ever-evolving marketplace. The text delves into the two central issues of marketing strategy formulation: identifying target markets and creating a differential advantage. It also considers the emergence of new potential target markets, particularly in periods of economic recession and heightened environmental and social awareness, highlighting the importance of integrating these concerns into strategic decision-making.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Marketing Strategy and Competitive Positioning - 5. udgave, 2011