Studiebog: Marketing Research with SPSS

Marketing Research with SPSS

Af Stephen Robbins
ISBN13:
9780273703839
Udgave:
2008
Vejledende salgspris 684,95 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Stephen Robbins
Forlag:
Financial Times/ Prentice Hall
Udgivelsesår:
2008
Format:
Hæftet
Sprog:
Sideantal:
456
ISBN13:
9780273703839
ISBN10:
0273703838

Beskrivelse

Marketing Research with SPSS is an essential resource for undergraduate students aiming to master the challenges of quantitative analysis in marketing research. This book offers a clear, step-by-step approach to harnessing SPSS, ensuring that readers not only learn how to operate the software but also gain a deeper understanding of the underlying statistical methods. Authored by Stephen Robbins and published in 2008 by Financial Times/Prentice Hall, the text bridges the gap between technical statistical theory and practical data analysis. With its concise and structured presentation, this comprehensive guide equips students with the tools needed to make informed decisions based on sound research methodologies.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Marketing Research with SPSS - 2008