The second edition of Marketing Planning: A Global Perspective presents a clear and well-organized introduction to the fundamental concepts of marketing planning. Carefully crafted for students studying Marketing Planning and International Marketing Planning, this text is especially suited for those at levels 2 and 3 of their marketing degree. With its distinctive global approach, the book emphasizes how organizations can adapt their marketing strategies to address diverse international markets. In this edition, key topics such as Corporate Social Responsibility, Global Account Management, Price Bundling, and The EU enlargement are thoroughly explored, ensuring that the content remains modern, relevant, and in tune with today’s business environment.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.