Marketing Management is a comprehensive resource designed for upper-level undergraduate and MBA courses in marketing. This text provides a focused exploration of the continuously evolving landscape of marketing, offering students a clear framework to understand modern market dynamics and the influence of technology on strategic decision-making. Employing a strategy-based approach, the book presents critical topics in a modern, integrated format. It guides readers through the key concepts needed to thrive in advanced academic studies and in professional marketing scenarios, establishing a strong foundation for future endeavors.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.