Marketing Management, Global Edition, 15th Edition, offers a comprehensive exploration of marketing theory and practice designed for both undergraduate and graduate courses. Authored by renowned experts Philip Kotler and Kevin Keller, this text delivers a cutting-edge perspective that reflects the rapid evolution of the marketing industry. Meticulously updated to incorporate the latest trends and strategies, the 832-page edition provides readers with a well-organized framework to understand and apply complex marketing concepts. With its rigorous, theory-backed insights combined with practical examples, this textbook remains a vital resource for anyone seeking to gain a competitive edge in today’s dynamic marketing environment.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.