Studiebog: Marketing Management, Global Edition

Marketing Management, Global Edition

Af Philip Kotler, Kevin Keller
ISBN13:
9781292092621
Udgave:
15. udgave, 2015
Vejledende salgspris 617,63 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Philip Kotler, Kevin Keller
Forlag:
Pearson Education, Limited
Udgave:
15
Udgivelsesår:
2015
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
832
ISBN13:
9781292092621
ISBN10:
1292092629

Beskrivelse

Marketing Management, Global Edition, 15th Edition, offers a comprehensive exploration of marketing theory and practice designed for both undergraduate and graduate courses. Authored by renowned experts Philip Kotler and Kevin Keller, this text delivers a cutting-edge perspective that reflects the rapid evolution of the marketing industry. Meticulously updated to incorporate the latest trends and strategies, the 832-page edition provides readers with a well-organized framework to understand and apply complex marketing concepts. With its rigorous, theory-backed insights combined with practical examples, this textbook remains a vital resource for anyone seeking to gain a competitive edge in today’s dynamic marketing environment.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Marketing Management, Global Edition - 15. udgave, 2015