Studiebog: Marketing

Marketing

Af Kim Buch-Madsen
ISBN13:
9788759308455
Udgave:
1. udgave, 2005
Vejledende salgspris 49,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Kim Buch-Madsen
Forlag:
Samfundslitteratur
Udgave:
1
Udgivelsesår:
2005
Format:
Hæftet
Sprog:
Sideantal:
216
ISBN13:
9788759308455
ISBN10:
8759308451

Beskrivelse

"Marketing" af Kim Buch-Madsen byder på et skarpt og overskueligt indblik i marketing og afsætningsøkonomi. Bogen tager udgangspunkt i centrale emner som marketingplaner, marketingmål, semiotik, medieplanlægning og mærkevarer/brands, og den giver læseren et hurtigt og fokuseret overblik over faget. Med en tilgængelig og koncentreret tilgang er bogen ideel som introduktion til marketing, som et resumé før eksamen eller som en praktisk håndbog, der nemt kan slås op. Uanset om du er HA-, HD-studerende, markedsføringsøkonom eller blot interesseret i afsætning og marketing, tilbyder "Marketing" en effektiv og let forståelig guide til feltets kerneområder.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Marketing - 1. udgave, 2005