"Marketing" af Kim Buch-Madsen byder på et skarpt og overskueligt indblik i marketing og afsætningsøkonomi. Bogen tager udgangspunkt i centrale emner som marketingplaner, marketingmål, semiotik, medieplanlægning og mærkevarer/brands, og den giver læseren et hurtigt og fokuseret overblik over faget. Med en tilgængelig og koncentreret tilgang er bogen ideel som introduktion til marketing, som et resumé før eksamen eller som en praktisk håndbog, der nemt kan slås op. Uanset om du er HA-, HD-studerende, markedsføringsøkonom eller blot interesseret i afsætning og marketing, tilbyder "Marketing" en effektiv og let forståelig guide til feltets kerneområder.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.