Studiebog: Marketing Communications

Marketing Communications

Af John Egan
ISBN13:
9781526446893
Udgave:
3. udgave, 2020
Vejledende salgspris 650,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
John Egan
Forlag:
SAGE Publications, Limited
Udgave:
3
Udgivelsesår:
2020
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
416
ISBN13:
9781526446893
ISBN10:
1526446898

Beskrivelse

John Egan brings together his extensive industry experience and academic expertise to shed light on both the why and the how of marketing communications. Emphasizing a real-world, industry-driven approach, the book delivers theories in context and breaks down practical applications using clear, accessible language. In this third edition, readers will discover newly added chapters on Digital Marketing and Analytics as well as Social Media Marketing. The edition places a strong emphasis on marketing communications analytics and offers updated examples, case studies, and references to illustrate its key concepts. Complementing the text are a range of online resources designed to support both instructors and students, making it an essential resource for those studying marketing communications as part of their degree.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Marketing Communications - 3. udgave, 2020