Studiebog: Marketing Communications

Marketing Communications

Af Chris Fill, Sarah Turnbull
ISBN13:
9781292092614
Udgave:
7. udgave, 2016
Vejledende salgspris 715,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Chris Fill, Sarah Turnbull
Forlag:
Pearson Education, Limited
Udgave:
7
Udgivelsesår:
2016
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
760
ISBN13:
9781292092614
ISBN10:
1292092610

Beskrivelse

The seventh edition of Marketing Communications: Brands, Experiences and Participation offers an expansive exploration of how brands build and sustain effective communications. Chris Fill and Sarah Turnbull combine their extensive expertise to bridge the gap between theoretical frameworks and real-world practice, drawing on global contributions from leading brand owners and advertising professionals. With a strong foundation in theory and a diverse range of contemporary case studies, this edition equips readers with valuable insights into the evolving landscape of marketing communications. Designed for undergraduate and postgraduate students, as well as professionals aspiring to excel in marketing and advertising, this authoritative resource is an essential guide for understanding the dynamics of brand conversations and consumer engagement.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Marketing Communications - 7. udgave, 2016