Studiebog: Marketing An Introduction

Marketing An Introduction

Af Gary Armstrong
ISBN13:
9781292017518
Udgave:
3. udgave, 2015
Vejledende salgspris 499,95 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Gary Armstrong
Forlag:
Pearson Education Limited
Udgave:
3
Udgivelsesår:
2015
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
648
ISBN13:
9781292017518
ISBN10:
1292017511

Beskrivelse

The third edition of Marketing An Introduction by Gary Armstrong brings fresh insights into the ever-evolving world of marketing. Updated with the latest concepts and modern examples, this comprehensive text bridges the gap between theory and commercial practice. Designed to engage students and practitioners alike, the book incorporates a wealth of new case studies and practical examples. It challenges readers to explore core marketing ideas and apply them to real-world business scenarios, making it an indispensable resource for anyone seeking a deeper understanding of the subject.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Marketing An Introduction - 3. udgave, 2015