Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital af Philip Kotler, Hermawan Kartajaya og Iwan Setiawan fra 2017 er din praktiske vejviser fra klassisk markedsføring til den digitale tidsalder. Med udgangspunkt i de globale forbrugeres stigende krav til hastighed, relevans og engagement forklarer forfatterne, hvordan du navigerer i et marked, hvor kunderne i højere grad end nogensinde har magten. Bogen afdækker de transformerende kræfter bag netværksøkonomien og ser nærmere på, hvordan sammenfletningen af on- og offline kanaler skaber nye muligheder - men også paradokser - for at nå og fastholde kunderne. Du får konkrete metoder til at skabe opmærksomhed, knytte emotionelle bånd og aktivere ambassadørskaber, så dit brand kan trives i en fragmenteret verden. Med sine 208 sider leverer Marketing 4.0 et solidt teoretisk fundament kombineret med praktiske cases og checklister, der gør det muligt straks at omsætte idéerne til handling. Uanset om du er erfaren marketingchef eller studerende, vil du her finde indsigter, der hjælper dig med at skærpe din strategi og opbygge en loyalt engageret kundebase.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.