Markedskommunikation er en praksisorienteret lærebog, der giver en operationel introduktion til planlægning og udførelse af markedskommunikation i et kommercielt perspektiv. Bogen er designet til at styrke de studerendes evne til at omsætte teori til praksis, fra strategiudvikling til konkrete kommunikationsindsatser. De første kapitler introducerer de centrale teoretiske fundamenter, herunder kommunikationsteori, kommunikationsmodeller og branding. Herefter uddybes forudsætningerne for effektiv markedskommunikation med fokus på målsætninger (kapitel 3), målgruppeanalyser og indsigter (kapitel 4), samt kreativitet (kapitel 5). Mediestrategi og medievalg behandles efterfølgende i kapitel 6 og 7. Bogens videre kapitler fokuserer på de forskellige faser af eksekvering, herunder intern kommunikation (kapitel 8), awareness (kapitel 9), engagement (kapitel 10), action (kapitel 11) og loyalitet (kapitel 12). Til sidst præsenteres metoder til at måle og evaluere effekten af de samlede indsatser. Med sit praksisnære fokus er bogen en ideel grundlærebog for studiet af markedskommunikation, særligt på Markedsføringsøkonomuddannelsen, men den byder også inspiration til andre videregående uddannelser og professionelle, der arbejder med feltet i det daglige.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.