"Markedskommunikation i praksis" er en fagbog, der giver et dybdegående indblik i de mange facetter af kommunikation mellem markedets aktører. Bogen dykker ned i den dynamiske kompleksitet, der præger moderne markedskommunikation, og giver læseren redskaber til at forstå, hvordan budskaber bliver formet i et samspil mellem flere parter. Med fokus på hele spektret fra strategiske overvejelser til konkrete operative tiltag, dækker værket alt fra ideudvikling til færdige kommunikationsmaterialer. Gennem teoretiske perspektiver og praktiske eksempler belyser forfatterne, hvordan man kan navigere i en verden, hvor kommunikation er et resultat af både planlægning og spontanitet.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.