Studiebog: Markedsføringslovens § 1

Markedsføringslovens § 1

Af Ulrich Birch Eriksen
ISBN13:
9788761934031
Udgave:
1. udgave, 2013
Vejledende salgspris 744,95 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Ulrich Birch Eriksen
Forlag:
Karnov Group Denmark A/S
Udgave:
1
Udgivelsesår:
2013
Format:
Hæftet
Sprog:
Sideantal:
322
ISBN13:
9788761934031
ISBN10:
8761934038

Beskrivelse

Få et solidt overblik over, hvordan god markedsføringsskik kan omsættes i praksis. Værket behandler centrale problemstillinger som retten til eget billede i reklamesammenhæng, produktefterligning og renommesnyltning, aggressiv adfærd over for konkurrenter samt illoyal konkurrence. Ud over dette belyses urimelig markedsføring over for forbrugere og diskriminerende praksisser med ubehagelige virkemidler. Bogen tilbyder en grundig gennemgang af markedsføringslovens § 1 med fokus på, hvorvidt bestemmelsen fungerer efter hensigten som generalklausul. Hvert kapitel indeholder en aktuel gennemgang af domme og afgørelser, der understøtter de behandlede emner, og den historiske udvikling af loven består også af en detaljeret analyse. Værket appellerer til både praktikere inden for markedsføring og reklame samt forskere, der beskæftiger sig med området. Forfatteren, Ulrich Birch Eriksen, trækker på sin erfaring fra advokatfirmaet Jon Palle Buhl, og bogen bygger på hans ph.d.-afhandling udarbejdet ved Aarhus Universitet.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Markedsføringslovens § 1 - 1. udgave, 2013