I en verden præget af intens konkurrence er en grundig markedsanalyse afgørende for at kunne træffe kvalificerede beslutninger. I "Markedsanalyse" introduceres læseren til centrale metoder inden for informationsindsamling og systematisk databehandling, som danner grundlaget for en dybdegående forståelse af markedet. Bogen gennemgår vigtige elementer som segmentering, analysedesign og udvælgelse af den rette kontaktform. Den tilbyder desuden indsigt i brugen af skalaer, kvalitative analyser og fokusgrupper, der alle understøtter en struktureret fremgangsmåde ved evalueringen af markedsdata. Med et didaktisk fokus henvender "Markedsanalyse" sig både til studerende og praktikere, der ønsker at styrke deres analytiske værktøjer. Poul K. Faarups tilgang sikrer en balanceret kombination af teori og konkrete eksempler, som hjælper brugeren med at omsætte analyser til effektive strategiske beslutninger.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.