Managing Business Relationships presents a clear and structured exploration of how companies are embedded within a complex network of interactions. The authors – David Ford, Lars-Erik Gadde, Hakan Hakansson, and Ivan Snehota – illustrate why effective management of connections with customers, suppliers, distributors, and development partners is a critical driver of business success in today’s interconnected world. This 2011 paperback edition revisits the latest research from the IMP Group, incorporating fresh insights and new chapters that cover topics such as intermediation in business networks, the economics behind business relationships, and practical strategies for business networking. Designed for both managers and students, the book offers a comprehensive framework and pragmatic analysis to address the challenges and opportunities encountered when cultivating and adapting vital business relationships.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.