* Plusbog medlemspris. Få 7 dages gratis medlemsskab uden binding.
Managerial Economics and Strategy, Global Edition (2. udgave) af Jeffrey Perloff og James Brander giver et problemorienteret indblik i, hvordan økonomiske principper former ledelsesmæssige beslutninger på tværs af industrier og markeder. Bogen henvender sig til både studerende og praktikere, der ønsker at forstå de moderne teorier bag virksomhedsstrategi. Gennem konkrete, virkelighedsnære eksempler og cases illustreres anvendelsen af agent- og kontraktteori, adfærdsøkonomi, spilteori og prisstrategier. Indbyggede spørgsmål og svar fører læseren gennem trin-for-trin løsninger, hvilket fremmer forståelsen af komplekse økonomiske modeller. Den anden udgave er opdateret med nye udbuds- og efterspørgselskurver samt en dybere behandling af virksomheders samfundsansvar, opportunistisk adfærd og innovationsdynamikker. Yderligere afsnit om læringsmål, nye eksempler, kapitellukningsspørgsmål og regnearksøvelser sikrer, at teori og praksis bindes tæt sammen. Med sine 704 sider i et fleksibelt paperback-format leverer denne globale udgave en omfattende og opdateret lærebog, der er designet til at støtte både undervisning og selvstudium i managerial economics og strategisk ledelse.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.