Er lærernes ubevidste præferencer med til at forme de resultater, vi ser i klasserummet? Kan skolen uforvarende favorisere dem, der tænker og lærer på samme måde som dem selv? Denne antologi udfordrer netop disse spørgsmål og stiller skarpt på, hvordan vi som undervisere måske overser de unikke stile og præferencer, som eleverne bringer med sig. Bogen giver et solidt overblik over de forskellige "familier" af lærings- og tænkestile og skitserer et historisk perspektiv på stilforskning. Med et særligt fokus på centrale teorier fra blandt andet Sternberg, Kolb samt Dunn og Dunn, belyses de pædagogiske konsekvenser, der følger med en differentieret tilgang til undervisningen. Gennem diskussionen af undervisningsdifferentiering, planlægningsstrategier samt lærerens rolle, åbner antologien op for nye tanker om, hvordan lærings- og undervisningsmetoder kan udvikles. Denne bog henvender sig til praktiserende lærere, pædagogiske ledere og psykologer, der ønsker at berige deres forståelse af, hvordan stil og præference former læring.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.