Den anden udgave af Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret bygger videre på fundamentet fra Mogens Koktvedgaards oprindelige værk og udgør en opdateret introduktion til de centrale elementer af konkurrenceretten og markedsføringsretten. Bogen er særligt tilpasset kursusfagsundervisningen ved jurastudiet og afspejler den nødvendige udvikling med adskillige ændringer og fornyelser i forhold til første udgave. Med et klart og struktureret indhold giver denne lærebog læseren indsigt i de rettegrunde, regler og problemstillinger, der er væsentlige for forståelsen af konkurrencelovgivningen og de markedsføringsmæssige rammer i dagens praksis. Bogen rummer et vellavet overblik over retsgrundlaget samt de centrale problemstillinger, som studerende og praktikere møder, og den fremstår som et værdifuldt redskab i studierne af konkurrence- og markedsføringsrettens komplekse landskab.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.