Kommunikationspolitikker giver et svar på, hvordan en organisation kan anvende en kommunikationsstrategi, der fungerer som et effektivt redskab til udvikling. Bogen præsenterer en ny tilgang til strategisk kommunikation, hvor alle elementer – fra teori om organisationskommunikation og værdistyring til forståelsen af moderne organisationer og systemiske forandringer – inddrages i diskussionen om kommunikationspolitikker. Gennem en systematisk fremgangsmåde ledes læseren igennem seks faser, der illustrerer, hvordan man praktisk implementerer en kommunikationspolitik. Med konkrete værktøjer og eksempler fra allerede eksisterende kommunikationspolitikker tilbyder denne bog en værdifuld guide til dem, der ønsker at styrke den interne og eksterne kommunikation i organisationen. Kommunikationspolitikker er udgivet som en del af serien Den kommunikerende organisation.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.