"Kommunikation og salgskanaler" er en lærebog, der dykker ned i markedskommunikation og go-to-market strategier med særligt fokus på distribution og valg af salgskanaler. I en verden, der bliver stadigt mere digital, undersøger bogen, hvordan fysiske produkter og serviceydelser placeres på både BtC- og BtB-markeder. Vægten ligger på at belyse, hvordan de traditionelle og digitale salgskanaler udvikler sig, og hvordan de indgår som en central del af marketing-mixet. Med et særskilt afsnit, der kaster lys over online salgskanaler og e-handelens både fordele og begrænsninger, henvender bogen sig primært til studerende på marketingorienterede HD- og HA-uddannelser samt på korte videregående uddannelser som Markedsføringsøkonom og serviceøkonom. Den fungerer samtidig som et værdifuldt grundlag på professionsbachelorniveau og vil kunne understøtte videreuddannelse og kurser inden for kommunikation.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.