Studiebog: Kellogg on Branding

Kellogg on Branding

Af Philip. Kotler, Alice M. Tybout, Tim Calkins
ISBN13:
9780471690160
Udgave:
2005
Vejledende salgspris 259,95 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Philip. Kotler, Alice M. Tybout, Tim Calkins
Forlag:
John Wiley & Sons Inc
Udgivelsesår:
2005
Format:
Indbundet
Sprog:
Sideantal:
352
ISBN13:
9780471690160
ISBN10:
0471690163

Beskrivelse

Foreworded by the esteemed Philip Kotler, Kellogg on Branding offers a deep dive into modern strategies for building, leveraging, and rejuvenating brands. Drawing on insights from prominent Kellogg School of Management professors and experienced industry managers, the book examines vital topics such as brand positioning, design, and the management of a robust brand portfolio. This comprehensive work outlines actionable techniques for launching new brands, strengthening established ones, and cultivating a brand-centric organization. With real-world insights and time-tested strategies, Kellogg on Branding stands as a trusted resource for marketing professionals seeking to navigate today’s challenging and ever-evolving marketplace.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Kellogg on Branding - 2005