Studiebog: Kampagner

Kampagner

Af Søren Bechmann
ISBN13:
9788776757335
Udgave:
1. udgave, 2009
Vejledende salgspris 150,00 kr.
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Søren Bechmann
Forlag:
Hans Reitzels Forlag
Udgave:
1
Udgivelsesår:
2009
Sprog:
Dansk
Sideantal:
120
ISBN13:
9788776757335
ISBN10:
8776757331

Beskrivelse

Kampagner er en praktisk orienteret lærebog, der henvender sig til studerende på Markedsføringsøkonomuddannelsen og giver et realistisk indblik i den daglige arbejdsgang på et reklamebureau. Med et fokus på markedskommunikation illustrerer bogen, hvordan samarbejdet mellem kunde og bureau formår at sætte kampagner i spil. Bogens opbygning fører læseren gennem alle faser af kampagneprocessen – fra at samle briefing, udarbejde tidsplan og budget, via planlægning og budskabsudformning, til kampagneudarbejdelse, præsentation, implementering og evaluering. Gennem velovervejede tjeklister og praktiske eksempler får den studerende et solidt fundament for at forstå og navigere i sammenhænge, der kendetegner den moderne markedsføringsverden.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Kampagner - 1. udgave, 2009