In the third edition of Introduction to Social Research, Keith F. Punch revisits the entire research process - from developing compelling research questions to presenting your findings. Covering qualitative, quantitative, and mixed-method approaches, this edition offers clear guidance on aligning research questions with the most appropriate methods and explains the fundamental concepts of social research in an accessible manner. This updated edition features a new chapter on literature searching and reviewing, enhanced sections on research ethics, and expanded insights on utilizing the internet as a research tool. With a variety of student learning enhancements, a companion website providing full-text journal articles, additional case studies, and video tutorials, this book remains an essential resource for social science students embarking on undergraduate or postgraduate research projects.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.