Bogen "Internationalisering" dykker ned i de strategiske overvejelser, som virksomheder står over for, når de skal vælge en tilgang til at udvikle deres aktiviteter på internationale markeder. Forfatterne, Christian Wanding Dahl, Klaus Nørby Jakobsen og Flemming Cumberland, belyser nøje, hvordan interne ressourcer og ambitionsniveau skal afstemmes med markedsspecifikke forhold såsom samarbejdsmuligheder, salgspotentiale og risikostrukturer. Denne afvejning danner grundlaget for, hvordan man praktisk kan udforme en effektiv markedsindtrængningsstrategi. Gennem en sammenstilling af centrale erhvervsøkonomiske teorier og modeller præsenterer bogen en nuanceret forståelse af, hvordan forskellige organisatoriske alternativer kan både komplementere og substituere hinanden. Med en fleksibel tilgang til markedsvalg og internationale marketingstrategier giver værket læseren praktiske redskaber, der understøtter den strategiske beslutningsproces. "Internationalisering" er et værdifuldt redskab til undervisning og cases, og indarbejder analytiske modeller og værktøjer fra 2022, som understøtter en opdateret indsigt i globale markedsforhold.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.