For første gang tilbydes en dansk indføring i international markedskommunikation, hvor kultur og budskabsudformning går hånd i hånd. Bogen gennemgår nøje de centrale kommunikationsgenrer – reklameannoncer, mailings, virksomhedsbrochurer og pressemeddelelser – og analyserer, hvilket kommunikativt formål de tjener, samt hvordan de bedst opbygges med retoriske strategier. Med sit indhold beriger forfatterne Winni Johansen, Anne Ellerup Nielsen og Finn Frandsen, alle tilknyttet Handelshøjskolen i Århus, læseren med autentiske tekst- og billedeksempler. Det gør bogen til et uundværligt redskab for alle, der arbejder med eller interesserer sig for, hvordan virksomheder tilpasser deres kommunikation i en global kontekst.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.