International markedføring, 7. udgave er specielt udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelser samt andre videregående uddannelser, hvor markedsføring indgår som centralt emne. Bogen henvender sig til studieretninger som markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom samt akademi- og diplomuddannelserne, og kombinerer teori med praksis. Lærebogen kommer med en opgavesamling fyldt med cases og opgaver, der understøtter og perspektiverer bogens centrale emner. Eksempelvis illustreres sammenhængen mellem de teoretiske emner og virksomhedens markedsføringsproces gennem figurer, der gør stoffet mere tilgængeligt for både studerende og undervisere. Undervisningen suppleres desuden af e-læringsmateriale tilgængeligt via Trojkas hjemmeside, hvor der kan downloades PowerPoint-præsentationer med alle bogens figurer. For undervisere tilbydes desuden vejledninger til løsning af cases og opgaver efter anmodning. Trojka har udgivet denne 7. udgave i 2023 med en robust indbinding og 350 sider, som tilsammen udgør et uvurderligt redskab i studiet af international markedsføring.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.