Intern kommunikation under forandring præsenterer en grundig teoretisk og praktisk tilgang til de tekster, genrer og kommunikationsformer, der udgør kernen i den interne kommunikation i både private og offentlige organisationer. Bogen giver en omfattende indføring i, hvordan moderne opfattelser af kommunikation, organisation og ledelse kan anvendes til at skabe en effektiv intern dialog, der understøtter virksomhedens mission og vision. Med fokus på en bred forståelse af intern kommunikation rækker indholdet ud over den traditionelle kommunikationsafdeling. Læseren introduceres til, hvordan ledelse, medarbejdere og HR bidrager til udformningen af kommunikationsstrategier. Emner som kommunikationspolitik, planlægning, linjekommunikation, brugen af internets platforme samt kommunikation i forbindelse med rekruttering, medarbejderudvikling og afskedigelse behandles på en klar og inspirerende måde.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.