Integreret Markedskommunikation af S. Torp giver et klart indblik i, hvordan markedskommunikation kan opbygges ud fra en integreret tilgang. Denne første udgave, udgivet af Samfundslitteratur i 2008, tilbyder læseren et solidt fundament inden for temaet. Bogen, som er udgivet som paperback og rummer 393 sider, præsenterer en praktisk vinkel på markedskommunikationens mange facetter. Med sin velafbalancerede struktur af teori og praksis er den et værdifuldt redskab for alle, der ønsker at forstå, hvordan man effektivt integrerer kommunikationsstrategier.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.