Integrated Marketing Communication offers a comprehensive introduction to the principles and practices of integrated marketing communication (IMC). Authored by a distinguished Australasian team with a global perspective, the book skillfully balances a theoretical approach with real-world applications. It emphasizes both the salience and persuasion theories of advertising, presenting advertising as a dynamic tool for shaping attitudes and reinforcing behaviors. The text is enriched with case studies, interactive weblinks, and revision questions, which are designed to deepen student understanding and stimulate critical reflection. By critically examining the major theories of marketing communication, this book equips readers with clear examples of how these theories translate into practical strategies in the field.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.