Studiebog: Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications

Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications

Af Kenneth E. Clow, Donald Baack
ISBN13:
9780131866225
Udgave:
2007
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Kenneth E. Clow, Donald Baack
Forlag:
Prentice Hall
Udgivelsesår:
2007
Format:
Hæftet
Sprog:
English
Sideantal:
548
ISBN13:
9780131866225
ISBN10:
0131866222

Beskrivelse

Kenneth E. Clow and Donald Baack present a comprehensive exploration of advertising, promotion, and marketing communications in this carefully structured volume. Designed to go beyond conventional surveys, this text immerses readers in an integrated learning experience that includes practical Internet exercises and a hands-on Building an IMC Campaign project. The book delves into critical topics such as integrated marketing communications, corporate image and brand management, and consumer as well as business-to-business buyer behavior. It further examines promotions opportunity analysis, advertising management, and advertising design through both theoretical and practical lenses, complemented by discussions on IMC promotional and integration tools. Tailored for marketing professionals and ad agency account executives, Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications offers a robust framework for understanding and applying strategic communication techniques in today’s dynamic marketing environment.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications - 2007