"innovationspsykologi" giver en nuanceret tilgang til, hvordan erhvervspsykologi kan understøtte og fremme innovation i både den offentlige og den private sektor. Bogen præsenterer et bredt spektrum af cases og teoretiske perspektiver, der dykker ned i opbygningen af innovationskompetence, medarbejderdreven innovation og de psykologiske processer bag idégenerering. Gennem medieskabte eksempler og indsigter fra erfarne psykologer, som både forskere og konsulenter, viser forfatterne, hvordan man med en strategisk tilgang kan styrke organisationers evne til at skabe fornyelse og udvikle nye interaktionsformer. Med "Innovationspsykologi" tilbydes læseren en praktisk og teoretisk vejledning, der sætter spørgsmålstegn ved og belyser de afgørende elementer for et innovativt samfund.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.