"Indtrængningsproblematikken i et globalt perspektiv" tilbyder et skarpt og nuanceret indblik i, hvordan virksomheder strategisk kan vælge og tilpasse deres indtrængningsstrategier i internationale markeder. Bogen belyser, hvordan interne ressourcer, ambitionsniveau samt markedsspecifikke faktorer – såsom samarbejdsmuligheder, salgspotentiale og risikostrukturen – spiller en central rolle, når man påbegynder en international markedsføringsindsats. Med udgangspunkt i en række fundamentale erhvervsøkonomiske teorier præsenterer forfatterne Flemming Cumberland og Christian Winding Dahl forskellige tilgange til internationalisering og markedsudvælgelse. Denne tilgang giver de studerende mulighed for at udvikle et fleksibelt teoretisk grundlag, der rækker ud over standardløsninger. Bogen suppleres med appendikser, som indeholder vigtige modeller og en principdisposition til en international marketingplan, hvilket gør den til et værdifuldt redskab i studiet af internationale virksomhedscases.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.