Studiebog: Handbuch der Public Relations

Handbuch der Public Relations

Af Günter Bentele, Romy Fröhlich, Peter Szyszka
ISBN13:
9783531337555
Udgave:
2007
Midlertidigt udsolgt

Produktdetaljer

Forfatter:
Günter Bentele, Romy Fröhlich, Peter Szyszka
Forlag:
VS Verlag für Sozialwissenschaften
Udgivelsesår:
2007
Format:
Hæftet
Sprog:
Deutsch
Sideantal:
644
ISBN13:
9783531337555
ISBN10:
3531337556

Beskrivelse

Das Handbuch der Public Relations bietet einen breitgefächerten Einblick in die theoretischen Grundlagen und das berufliche Handeln im Feld der Öffentlichkeitsarbeit. Es führt den Leser in die wissenschaftliche Systematik der PR ein und beleuchtet in prägnanten Artikeln zentrale disziplinäre Perspektiven, Theorien und Modelle, die das Fundament der modernen Öffentlichkeitsarbeit bilden. Besonders hervorzuheben ist der umfassende Lexikonteil, der zentrale Begrifflichkeiten detailliert erklärt und den Leser für aktuelle Entwicklungen im Fachdiskurs sensibilisiert. Mit Erweiterungen und Ergänzungen zu jüngst in den Fokus gerückten Stichwörtern erfüllt das Werk seinen Anspruch, sowohl als Nachschlagewerk als auch als praktischer Leitfaden für Wissenschaft und Beruf zu dienen.

Andre kiggede også på

Nem og tryg handel

Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.

4.7 Fremragende

Bekræftet identitet

Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.

Hurtig og sikker bestilling

Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.

Nemt at sælge

Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.

I samarbejde med
SafePay Nordic
Vares stand
Her kan du læse mere om hvordan en vares stand er defineret.
  • Perfekt stand

    Perfekt stand

    Bogen har ingen, eller kun få, ubetydelige tegn på at have været anvendt. Ingen noter, skrammer eller pletter.

  • God stand

    God stand

    Ingen fejl eller mangler, der har betydning for bogens anvendelse. Overstregninger kan forekomme, men al skrift er synlig.

  • Slidt stand

    Slidt stand

    Tydeligt slidt, og kan måske have væsentlige defekter som løssrevne sider, eller kuglepensnoter.

Vælg blandt annoncer
Handbuch der Public Relations - 2007