Groundswell: Winning in a World Transformed by Social Technologies af Charlene Li og Josh Bernoff (Harvard Business Review Press, 2008) udfolder, hvordan teknologien har flyttet magten fra institutioner til enkeltpersoner og fællesskaber. Gennem konkrete eksempler som Second Life, YouTube og Twitter viser forfatterne, hvordan denne permanente omvæltning ændrer spillereglerne for virksomheder. Hvor bøger som Wikinomics giver en beskrivende indføring i det netværksbaserede samfund, leverer Groundswell de redskaber virksomheder har brug for til at navigere i magtskiftet. Med omfattende forbrugerdata fra Forrester Research dokumenterer Li og Bernoff, hvordan kunder bruger og opfatter nye sociale medier, og hvad det betyder strategisk. Baseret på case-studier fra dusinvis af virksomheder præsenterer bogen handlingsorienterede strategier, der gør det muligt at kommunikere med, engagere og støtte kunderne i sociale netværk. Samtidig viser Groundswell, hvordan man kan høste målbare gevinster i produktudvikling, markedsføring, PR, salg og kundeloyalitet ved at omfavne denne nye virkelighed.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.