Global Marketing - en beslutningsorienteret tilgang er udgivet af Pearson Education i 2010 som en 800-siders paperback, der fører læseren gennem alle faser af international markedsføring. Svend Hollensen kombinerer teori og praksis ved at præsentere modeller og værktøjer, som hjælper med at træffe klare, velunderbyggede beslutninger på tværs af nationale grænser. Bogen starter med en grundig analyse af globale markedsmuligheder og går videre til segmentering, positionering og tilpasning af markedsføringsmixet i forskellige kulturer. Med et rigt udvalg af cases fra alle verdensdele illustreres, hvordan virksomheder navigerer i komplekse politiske, økonomiske og kulturelle rammer. Global Marketing henvender sig både til studerende, forskere og marketingprofessionelle, der ønsker en dybdegående, operationel indføring i, hvordan man skaber og styrer markedsføringsstrategier i en stadig mere globaliseret verden.
Studiesalg.dk er en markedsplads hvor studerende i hele landet kan handle direkte med
hinanden.
Vores betalingsystem sikrer, at du både som køber og sælger er beskyttet, i alt lige fra
betaling, forsendelse og godkendelse af bøgerne.
Vi kræver MitID verificering af både sælger og køber. Dette er med til at sikre begge parter en god oplevelse og undgå svindel af enhver art.
Betal online med MobilePay. Vi opbevarer betalingen, og udbetaler først pengene til sælger når bøgerne er leveret og godkendt.
Sælg nemt dine bøger videre når du ikke længere har brug for dem. Med vores web-app er det nemt at scanne stregkoder og tage billeder af dine bøger.